Thursday 12 April 2012

Cetusan rasa

12 April 2012

Semalam semua orang cuti umum sempena pertabalan YDPA. Jadi, bermulalah rutin housework iaitu membasuh kain agenda utama.eheheh..Alhamdulillah cuaca memang panas, jadi kering semua kain2 itu cuma pending untuk lipat sahaja. Kena cari bibik lipat kain nih.tp bila pk2 balik memang masih xmampu lagi..Jadi, untuk sedapkan hati buatla setakat yang mampu..Mesti ramai yang setuju kan. kan..

Hampir 6 bulan ditempat 'ini' tapi hati masih merindui tempat 'itu'. Masih utuh tersemat di kalbu. Persekitaran and nature of works 100% different. Dulu jarang sangat hadapi masalah bagi arahan pada staf, sekarang memang sangat susah untuk arahan diterima orang. Kita ni bukannya bossy, cuma mengharapkan agar semua orang faham kerja masing2 xperlu sentiasa di follow up. Kesudahannya, kita sendiri yang sudahkan task yang diberi. Sabarla duhai hati :)

Sehingga kini, masih menunggu dan terus menunggu masih adakah sinar untuk kembali ke tempat 'itu'. Memang benar kata orang xsalah untuk menaruh harapan..Biarla masa yang menentukan tapi jauh di sudut hati menanti saat kembali ke tempat 'itu'.. Aduhaiiii, rinduye kerja bersama kawan-kawan di tempat 'itu'....


4 comments:

  1. Yat, teruskan berharap dan berharap.Dari harapan akan menjadi doa.Doa akan menjadi kenyataan dgn IzinNya.

    Meh sini i lipatkan baju2 u.in return u gosokkan baju2 i ok..:P x suka iron baju!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah kak, harapan memang selalu ada.Harap2 boleh jadi kenyataan.Ameen :)

      boleh je kt exchange eh.sy suka gosok baju.hehehe..bertuah badan kalau boleh macam tuh kan:)

      Delete
  2. Apa kata tukar sekali kak nad gi sana, yatt gi sini huhuhu

    apamacam nad, ada berani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. soklan tu kak and kena jawab.hehee..
      xpelah, sy ajak kak ika sekali amacam mau ka? heheeh

      Delete